Letos poprvé má i klubový kalendář i česká skupina Rum Friendly Club. A na 17. startovní pozici jejich epesního výběru je japonská značka Nine Leaves. Takže se pojďme podívat na tento 58 % melasový rum, destilovaný v pot-stillu podívat. Stařil se 5 let v různých sudech.
Jedná se o 58 % melasový rum destilovaný v kotlích z japonské Nine Leaves distillery stařený 5 let v dubových sudech z bourbonu a finišovaný v sudech po sherry a vině sauvignon.
Rum voní po medu, bourbonu a červeném ovoci. V chuti je cítit oříšek, med a kakao, ale i hodně spáleného dřeva jakoby z whisky. Zážitek z pití je završen kořeněným podtónem s těžkých vín a megadlouhým závěrem. Úžasný zážitek!
Autor článku - Pavel Ungr
Jmenuji se Pavel Ungr a už více než 5 let miluji dobré rumy. Nejsem studovaný rumolog, rumy mám prostě rád. Rumy ochutnávám a zkoumám. Fotím je také na svůj Rumstagram a pak o tom píšu. Mám rád sladší nebo aromatické rumy, kterou mohou být klidně silnější a to hlavně španělského nebo britského typu.
Už je to tu zas! Nový rumový adventní kalendář se začal prodávat. Skvělý dárek pro rumové nadšence i fajnšmekry. Loni prodával rumový adventní kalendář e-shop Alkohol.cz. Za baťovských 1 999 Kč i s DPH to je skvělý dárek pro každého milovníka rumů. Nyní spustil výprodej dříve a má jich na skladě zatím okolo 3 000. Takže bych neváhal.
V lednu 2022 byla lahvována další – již 20. – láhev z produkce destilérie Foursquare z edice ECS -Exceptional Cask Selection. Blend těžkých a lehkých rumů (heavy and light rums) byl stařen 17 let v sudech z amerického bílého dubu po bourbonu. Jedná se tradiční směs kolonové a kotlíkové (double retort) destilace se silou 58 […]
Už je to tu zas! Nový rumový adventní kalendář se začal prodávat. Skvělý dárek pro rumové nadšence i fajnšmekry. Je to skvělý dárek pro každého milovníka rumů. Takže bych neváhal.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.