Tak toto je velká melancholie. Krásná láhev a sladký rum z Peru, který jsem měl dříve hodně rád. Krásné balení, nádherná barva a pohodový rum (pokud máte rádi sladší).
Vůně
Vůně je velmi jemná, švestky, kakao, kokos a velmi líbivá. Barva krásně tmavší, medově zlatá.
Chuť
I v chuti je cítit hodně švestek (a cukru). Dále čokoláda, rozinky, kandované ovoce, a žádná dřevitost. Rum není příliš silný a s velmi slabým závěrem. Myslím, že lidem, kterým nesedí silné a dřevité rumy a sedí sladší bude chutnat
Autor článku - Pavel Ungr
Jmenuji se Pavel Ungr a už více než 5 let miluji dobré rumy. Nejsem studovaný rumolog, rumy mám prostě rád. Rumy ochutnávám a zkoumám. Fotím je také na svůj Rumstagram a pak o tom píšu. Mám rád sladší nebo aromatické rumy, kterou mohou být klidně silnější a to hlavně španělského nebo britského typu.
Moje kamarádka Veronika Šulcová mne požádala o menší degustaci rumů na křestu její knihy Zasvěcení do haitského vúdú. Protože publikum mělo být spíše nezkušené vybral jsme 3 levnější rumy, které vám chci představit v článku: Počet vypití rumů: 182
Značka Cihuatán už mnohokrát trh rumu překvapila. Tato relativně nová značka destilérky Licorera Cihuatán zaujala Nahualem, single casky i levnějšími rumy, které nejsou přeslazené, ale chutí sladce lahodí. Proto jsem netrpělivě čekal na další láhev. Xaman XO. Počet vypití rumů: 1 570
Už je to tu zas! Nový rumový adventní kalendář se začal prodávat. Skvělý dárek pro rumové nadšence i fajnšmekry. Je to skvělý dárek pro každého milovníka rumů. Takže bych neváhal.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.